اقدام پژوهی,پایان نامه ,برنامه سالانه,پروژه مهر,درس پژوهی,طرح جابر,طرح کرامت,کارآموزی,طرح توجیهی,پودمان,علمی کاربردی
دسته بندی محصولات
کلیک کنید

اطلاعیه فروشگاه

دانشجویان و فرهنگیان عزیز در صورت نداشتن ایمیل از ایمیل aminsaleh2031@gmail.com استفاده نمایید. به دلیل عدم دسترسی به منابع تعدادی از فایل ها چنانچه فایلی متعلق به شماست و از اینکه در سایت قرار گرفته ناراضی هستید لطفا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید تا در سریعترین زمان نسبت به برداشتن فایل و حذف آن از سایت اقدام نماییم.

دانلود درس پژوهی ریاضی دوم ابتدایی ضرب اعدادیک رقمی

 دانلود درس پژوهی ریاضی دوم ابتدایی ضرب اعدادیک رقمی

 دانلود درس پژوهی ریاضی دوم ابتدایی ضرب اعدادیک رقمی کامل و آماده بافرمت ورد قابل ویرایش تعدادصفحات 27

در این درس پژوهی کلیه مستندات و مراحل اجرا به طور کامل رعایت گردیده است

   اهداف کلی :

آشنا کردن دانش آموزان با اعداد زوج و فرد .  اهداف جزئی :  1 – اعداد زوج را تشخیص می دهد .  2 – اعداد فرد را تشخیص می دهد .  3 – برای اعداد زود جند مثال می زند .  4 – اعداد زوج و فرد را دسته بندی می کند .  نگرش :  1 – نسبت به یادگیری ریاضی علاقه نشان می دهد .  2 – نسبت به تشخیص اعداد زوج و فرد تمایل نشان می دهد .  3 – به سئوالات مطرح شده در مورد زوج و فرد فعالانه پاسخ می دهد .  4 – بهترین روش را برای تشخیص اعداد زوج از فرد ارائه می دهد .  مهارتها :  دانش آموز به راحتی اعداد فرد از از بین تعداد اعداد تشخیص می دهند .  دانش آموز با دقت نمایش مربوط به درس را انجام می دهد .  دانش آموز با دقت و هوشیاری برای تشخیص اعداد زوج و فرد در محیط اطراف خود تلاش  می کند .  حیطه شناسی :  فراگیران باید بتوانند تعداد اعداد زوج یک رقمی را نام ببرند .  فراگیران باید بتوانند تعداد اعداد فرد یک رقمی را نام ببرند .  فراگیران باید بتوانند به راحتی اعداد زوج و فرد را تحلیل کنند .  عاطفی :  دانش آموزان برای کار گروهی علاقه نشان می دهند .  دانش آموزان دوست دارند با کمک هم اشکال مربوط به زوج و فرد را مشخص کنند .  روان حرکتی :  فراگیران باید در اجرای نمایش با گروه همکاری داشته باشند .  فراگیران باید به طور نمایشی در نشان دادن اعداد زوج و فرد همکاری لازم را نشان دهند .  فراگیران باید در جدا کردن اعداد زوج و فرد همکاری لازم را نشان دهند .  روش یاد دهی و یادگیری :  تفکر استقراری – مشارکتی – نمایش خلاق – درک مفاهیم .  رفتار ورودی :  دانش آموزان ترتیب اعداد را می دانند و می توانند یکی یکی بشمارند . اما نمی دانند که بعضی از این اعداد زوج و فرد است .  ارزشیابی تشخیصی :  1 – ایا برای این اعداد می توانیم ترتیبی به شکل دیگر بنویسیم ؟  2 – آیا می توان برای این اعداد دسته ای جدید درست کنیم ؟  3 – آیا می توانیم برای این دسته ها نام جدیدی درست کنیم ؟  وسایل آموزشی :  کتاب – تصاویر – تخته کلاس – تصاویر دوتایی و سه تایی – مداد – گچ – تخته پاک کن .  فعالیتهای قبل از تدریس :  بعد از سلام و احوال پرسی بین دانش آموزان با معلم و معلم با آنها ، حضور و غیاب کردن و دیدن تکالیف .  مراحل ایجاد انگیزه :  تعدادی جایزه همراه خود به کلاس می اوریم و در یک بسته قرار می دهیم و بعد از سرگروهها می خواهیم که تعدادی از جوایز را جدا کنند و بچه ها خیلی خوشحال هستند . زمزمه در کلاس می پیچد و کلاس شلوغ تر می شود .  یکی از دانش آموزان می پرسد این جایزه ها مال کیست ؟  و بعد یکی از آنها می گوید آیا می توانیم هر کدام از جوایز را که می خواهیم انتخاب کنیم .  آیا می توانیم دو تایی انتخاب کنیم ؟

آنچه در این مجموعه وجود دارد:
چکیده
مقدمه  
بیان مسئله
تبین ضرورت و اهمیت موضوع
یک دوره درس پژوهی
برنامه ریزی درس پژوهشی
اهداف کلی
هدف درس پژوهی
حیطه عاطفی
نحوه تقسیم کار
ویژگی های طرح درس ( سناریو  )
زمان بندي نحوه اجرا
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها
ارزشیابی تدریس
طرح درس
تدریس اول
*بازاندیشی و تجدید نظر براساس تفکر گروه
جلسه دوم درس پژوهی
تعیین امکانات مورد نیاز
ارزشیابی تدریس
معایب تدریس :
چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها
روش تعیین اثربخشی نتایج اجرایی درس پژوهی
ارایه گزارش پایانی
دیدگاه اعضای شرکت کننده در درس پژوهی پیرامون نقاط قوت و ضعف
راهبرد های یاد دهی – یادگیری
ابزار و امکانات مورد نیاز گروه
چالش های فرا روی گروه :
روش تعیین اثر بخشی نتایج اجرای درس پژوهی:
امکانات مورد نیاز گروه
نتایج حاصله:
فهرست منابع و مآخذ :


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
168_468879_2328.zip4.6 MB