اقدام پژوهی,پایان نامه ,برنامه سالانه,پروژه مهر,درس پژوهی,طرح جابر,طرح کرامت,کارآموزی,طرح توجیهی,پودمان,علمی کاربردی
دسته بندی محصولات
کلیک کنید

اطلاعیه فروشگاه

دانشجویان و فرهنگیان عزیز در صورت نداشتن ایمیل از ایمیل aminsaleh2031@gmail.com استفاده نمایید. به دلیل عدم دسترسی به منابع تعدادی از فایل ها چنانچه فایلی متعلق به شماست و از اینکه در سایت قرار گرفته ناراضی هستید لطفا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید تا در سریعترین زمان نسبت به برداشتن فایل و حذف آن از سایت اقدام نماییم.

روش شناسی استقرار تفکر سیستمی در مدیریت آموزشی

روش شناسی استقرار تفکر سیستمی در مدیریت آموزشی

دانلود مقاله روش شناسی استقرار تفکر سیستمی در مدیریت آموزشی با فرمت ورد و قابل ویرایش در 20 صفحه

چکیده

تفکر سیستمی بر خلاف برخی از جنبشهای فکری که در یک رشته ی علمی ودر محدوده ی معینی نشو ونما کرده اند در خارج از محدوده ی یک علم معین متولد شد ودر محیطی میان رشته ای رشد کرد.شاید تاثیر تفکر سیستمی بیشتر برحوزه ی ابعاد انسانی سازمان بوده است تفکر سیستمی بر نگرش مبتنی بر تفکیک علوم به حوزه های تخصصی وریز به نگرش مبتنی بر ترکیب یافته های رشته های گوناگون علمی تاکید می کند ،به این ترتیب متفکران سیستمی ،جو فکری موجود را به نحوی اثر بخش تغییر دادند واعتبار وکاربرد عام تفکر تحلیلی تجزیه مدار _آن گونه که در فیزیک تکامل یافته به کار گرفته می شد_ زیر سوال بردند

نظریه سیستمی از جمله رهیافتهای سیستمی و اقتضایی به مدیریت محسوب می گردد و مبتنی بر این تفکر است که باید سازمان را به منزله یک کل نظام یافته در نظر گرفت. بر مبنای این نظریه، از تحلیل داده ها برای حل مسائل و اتخاذ تصمیم استفاده می شود. رهیافت سیستمی، با در نظر گرفتن چهارچوبی برای تجسم عوامل و متغیرهای داخلی و خارجی سازمان در قالب یک مجموعه واحد، به شناخت "خرده سیستمها"، "سیستم اصلی"، و "ابر سیستم پیچیده محیط بر سازمان" کمک می کند. بدین ترتیب می توان با در نظر گرفتن کارهای برنامه ریزی شده و کارهای انجام شده توسط هر خرده سیستم از سیستم کلی سازمان، برای بهبود فعالیتهای سازمان در مسیر تحقق مأموریت آن اقدام کرد. به طور کلی تحلیل هر پدیده در نظریه سیستمی، با توجه به عناصر اصلی آن (داده ها، فراگرد، بازده ها) انجام می پذیرد.

در مقاله حاضر قصد داریم به روش شناسی استقرار تفکر سیستمی در مدیریت آموزشی بپردازیم.

کلید واژه : استقرار، سیستم، تفکر ، مدیریت آموزشی


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,500 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
tafakor-sistemi_324568_3170.zip51.5k





نقش مدیران در بازشناسی عناصر موثر بر برنامه درسی ملی

نقش مدیران در بازشناسی عناصر موثر بر برنامه درسی ملی دانلود مقاله نقش مدیران در بازشناسی عناصر موثر بر برنامه درسی ملی با فرمت ورد و قابل ویرایش در 19 صفحه چکیده با توجه به تحولات و واقعیت های دنیای امروز انتظار می رود كه مدیران مدارس قادر باشند هم سو و با هدف برنامه ریزی درسی ملی ، نیاز یاد گیرندگان را در سطح مدرسه و منطقه پاسخ دهند و در رابطه با دانش آموزان به بازشناسی عناصر موثر بر برنامه درسی ملی بپردازند. .برنامه درسی ملی واقع گرایانه مستلزم ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,500 تومان

رابطه مدیریت حرفه ای در مدارس و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی

رابطه مدیریت حرفه ای در مدارس و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی دانلود مقاله رابطه مدیریت حرفه ای در مدارس و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی با فرمت ورد و قابل ویرایش در 26 صفحه چکیده مهم ترين متغير در موفقيت هر مدرسه ای ، مدیریت حرفه اي آن مدرسه است.   مدرسه در ميل به موفقيت خود و براي پاسخگو بودن به دانش آموزان ، راه هاي فراواني دارد و همچنين با بيراهه ، چاله و چاه هاي زيادي نيز مواجه است. مديريت حرفه ای مدرسه ، چيزي جز شناخت راه ها و چاه هاي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,500 تومان

تعالی مدیریت مدرسه،فرصت ها و تهدیدات

تعالی مدیریت مدرسه،فرصت ها و تهدیدات دانلود مقاله جامع و کامل تعالی مدیریت مدرسه،فرصت ها و تهدیدات  با فرمت ورد و قابل ویرایش در 19 صفحه چکیده با توجه به تحولات و واقعیت های دنیای امروز انتظار می رود كه مدیران مدارس قادر باشند هم سو و با هدف برنامه ریزی درسی ملی ، نیاز یاد گیرندگان را در سطح مدرسه و منطقه پاسخ دهند و در رابطه با دانش آموزان به بازشناسی عناصر موثر بر برنامه درسی ملی بپردازند. .برنامه درسی ملی واقع گرایانه مستلز ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,500 تومان